Ting..Ting...

Friday, April 16, 2010

Yang Mana Satu Pilihanku...

Gelang ke cincin????? argrrrrrrr.......yang mana satu nak ya...nie yang nak nyanyi lagu juliana barnos "Yang Mana Satu" heheheh....sy tgh dok buat pilihan samaada nak gelang or cincin masa majlis batal wuduk...saya tak kisah yang mana tapi hantaran tu adalah tanda ikatan kami berdua nanti, dan hantaran inilah yang akan ku bawa sehingga ke cucu cicit ku sebagai turun temurun..so its must be a very2 good value...


Saya de baca dalam web Jakim  iaitu...dalam Islam tiada istilah majlis batal air sembahyang namun apa yang ada hanya lah pemberian mas kahwin (mahar) yang diwajibkan ke atas suami memberinya kepada isteri. Oleh itu sebarang bentuk pemberian yang selain mas kahwin tersebut, adalah terpulang kepada kebijaksanaan pasangan pengantin samada disediakan oleh pihak suami atau isteri atau berkongsi. hum..betul gak petikan tu..so saya ada masa dlm 2 minggu je lagi untuk buat keputusan..



cantikan gelang nie..lip lap..he..he...


nice couple ring.... 





fuh..dapat yang leh pengsan...heheheh




blue ring...





* klu korang yang mana satu pilihan hati......

5 comments:

Hasnah said...

klu pilih 2,2 xboley ke kak? hehe =)

1. klu pilih cincin nmpk sweet sebab cincin akan di sarung ke jari manis. Biler dh jd isteri, nmpk manis jer cincin di jari =)

2. Gelang pun okey jugak =)

klu dpt 2,2 lagiiiiii manis sweet honey madu hehe =)

just pndapat asna ya jgn marah ;)

Cik Puan Fia said...

salam asna..tq sudi jenguk blog akak y simple hie heheh...akak suka cincin coz ade momentem yang sweet...but someone suggest me gelang coz akak nie dah banyak cincin hehehe....

aCik GeE cHoMeY said...

kalau boleh nak 22 la..tapi tengok husband kiter mmp ke x kan...
kalau dapat rantai tangan pon ok...
cincin kan da dapat masa tng...
nie kalau cincin je..penuh tgn...x lawa kan..:-)

Anonymous said...

cincin..! mcm sweet je bile time nak sarungkan cincin instead of pkaikan gelang..feeling dia len kot. n cincin means org len xleh kaco! sbb pape pon, org tgk cincin dlu kan..
pendapat i la..

Cik Puan Fia said...

hai acik...to mee ada betul gak sb masa tunang dah dapat 2 tau...tapi dia ada sentimental value bila sarung tau..acik pilih ane agak ???

faratul : tq to view my blog...and tq to suggest cincin...sy akan pikirkan...