Ting..Ting...

Wednesday, March 31, 2010

Majlis Pertunangan

Dah dekat seminggu tak coret2 kat blog nie, sunyi je lak rase..busy dengan keje bila dah free duk layan tv lak hehehe...Saya nak cita cikit pasal masjlis pertunangan walaupun dah 3 bulan berlalu tapi segalanya masih lagi terpahat dimemori nie.....Acctually masjlis nie berlangsung 01.01.2010 kiut tak tarikh tu hehehe..sy pun tak tau mcm mane tarikh tu dipilih dah lah sama birth dgn my cousin kak yani..jangan mare..tp sebenarnya at that day semua cuti kan so senang cikit nak kumpulkan sedara mara.....jom layan my pic....

From My Ucuk (merah & hitam)


 Gambar separuh je saya pemalu orgnya hehe...(meroon & putih)

Jemput masuk ye...mase nie dah bedebar...



Dah nak start nie..my pakcik jadi ketua belah aku & yang kelakarnya wakil belah MyUcuk jiran aku masa kecik dulu sebelum dia pindah ke tempat lain..teekejut My Mum...Jodoh katakan..MyUcuk dah tau nama aku sebelum kami kenal so suprise me..Nie sb jiran sy yang dah pindah tu cita yang ade anak jiran lama dia dapat cost same dengan dia..and pesan suruh tengok-tengokkan ....last2 dah terlebih tengok hehehe...So Funny bila diingatkan tapi siapa sangka ia akan sampai ke jinjang pelamin ..Insyallah


Tanda ikatan kasih kami..Love U uCUK...


Pertalian telah dijalinkan antara Kau & Aku semoga kita kekal bahagia selamanya ..Amin..


My best frendz..Bila korang pulak!!!!

No comments: