Ting..Ting...

Tuesday, March 16, 2010

Serang PWTC....

Plan nak pergi sabtu tp oleh krna menapak kat sogo sampai kul 6 dah tak larat nk g PP. So plan bertukar ke hr ahad..Aku bertolak dr putrajaya kul 2.30 naik train senang tak yah jem..buang karen je...Hati nie berkobar2 nak tgk PP yelah banyak yang dipamerkan...Sampai dlm kul 3.00 apa lagi aku serbulah ..Ya Allah ramainya org dah macam semut je aku tgk org..Aku trs naik tgkt 4....


Enter je dlm pameran ..first tmpt aku g kad kawin sb y tu aku nmpk dulu..pakej dia berpatutan n nampak sweet je mcm gmbr kat bwh nie dlm RM 0.80 je siap print nama kat envelope n ade 100 free gift  berbaloi tak ...


Pastu aku terus perjalananku ke kedai pengantin.. mcm2 design ade aku tak ingat lak nama butik tu ..nie antara baju pengantin y aku snap...

acctually aku mmg suka warna peach oren sweet sangat...




Nie design baju butik yang dynaz ambil sbagai wedding planner. starting pakej RM 6,000 ++, tapi lace perancis nie mmg cantik , jahitan dia halus n y plg aku suka lipatan di dada tu sangat terperinci n org badan berisi pun blh pakai !!!!! i see the pic..tak sangka so aku blh lah berangan hahaha...

Pertandingan rekaan baju pengantin..aku suka design ala-ala topi chef tu hehehe ...tak tau nak sebut apa...and  model dia pun cantik i think women tulen kikiki...
****Pameran Pengantin nie to me its gud sb blh bg idea 4 my wedding...nt aku update****
 lagi coz masa mencemburui aku hehe.....

1 comment:

soraya said...

kad kawin tu cantik