Ting..Ting...

Tuesday, July 13, 2010

nOTHING To Say

Salam semua..today nothing to say coz last weak and this weak toooooooo busy dengan kerja...persiapan wedding still berjalan but saya tak sempat nak update..nanti bila free saya akan story wokey......now saya still at office  buat kerja - kerja yang diarahkan dari semasa ke semasa hehehe...bunyi mcm nak perli ofc je kan ..hahahha but itu yang saya rase..



pemandangan senja at my office..tenang jiwa



Sebenarnya saya dilantik masuk KIK...u all tau tak ape masuk tu....KIK stand for " Kumpulan Inovatif dan Kreatif "  if pembaca blog nie org kejo kat gov mayby diorang tau....This group adalah untuk mencipta atau menaiktarafkan sesuatu sistem yang sedang digunakan atau akan digunakan.. before diluluskan kita kena masuk pertandingan antara seksyen dan bahagian ..bila menang pergi ke kebangsaan lak...ayayai..penat banyak paperwork, perbincangan dan masa yang diambil..



siap ade bekalan sebab nanti lapar huhuhu..mujur de pasar kat bawah hari nie...


And to me yang dah tgh busy buat preparation kawin pun kena joint alasan "mereka".. last year saya dah masuk so ade pengalaman...OMG...carilah org lain kan.. and adalak suara sumbang di belakang mengatakan..saya aktif so cepat dapat Anugerah Kecemerlangan.. Ada saya heran pasal Anugerah..that is not me..kerja sebab  nak dapat pengiktirafan...   Tapi  its ok saya anggap ini pengalaman kerja and alhamdulilah dalam group tu ade sekepala dengan saya ...so ape yang dimulakan kena  diselesaikan chayok..chayok..chayok.. Hari semakin gelap kerja masih ada so i stop here nanti free saya update blog ya... 



Oto penemanku..muah..muah

No comments: