Ting..Ting...

Friday, August 20, 2010

Jalan - Jalan At SSF



N3 nie dah lama dlm simpanan tapi asyik tak sempat nak update...2 minggu lepas saya balik ke kuantan saje nak bercuti - cuti Malaysia hehehe...Selain itu hari Sabtu ade kenduri doa selamat di rumah MyUcuk so pergi menolong la apa yang patut..hehe..meriah betul klu buat kenduri di kampung ya..tak perlu buat catering ramai je yang datang menolong dan bawa buah tangan.. Majlis di umah MyUcuk sempena nak menyambut Bulan Ramadhan, Majlis Kesyukuran dan Tahlil... buat sebelah pagi...Saya duk kat dapur je..segan lah hehehe...so tugas paling saya suka (Membasuh Pinggan)
mesti korang pelik kan..tapi sy suka mencuci nie hehehe....





Petang Sabtu saya balik ke rumah saya dan hangout dengan family saya dan menjamu selera chiken chop AT Pantai Teluk Cempedak...Boleh tahan la rasenya..Adik saya la suka sangat makan kat sini sebab ade angin laut kan rase nyaman dan santai....Ramai jugak la yang joint makan-makan nie ..dalam 10 orang semuanya termasuk sepupu dan makcik...



nyumi..nyumi...shamito...


ciut jugak klu ambik gambar wedding kat pantai...


Pagi ahad dah bangun awal sebab nak kuar jalan2 dengan adik ....Dah plan nak pergi SSF nak cari ilham sikit.... Sampai dalam pukul 11 pagi (semangatkan kitaorg) ..Time sampai diorang tgh buat sale yang BERTIME !!!!!
 maksudnya setiap jam diorang akan buat jualan murah setiap tingkat..Wah..rambang mata..Saya suka pergi SSF sebab design dia terkini dan sweet..Habis satu SSF saya pusing.....mata nie asyik pling..pling je sebab tgk barang yang berkilau2 ...Hantaran perkahwinan mereka sangat kreatif tau....nak ambik gambar tak boleh ..yang ade pun curi-curi je..Jangan mare adik-adik SSF hehehe.. So after dah ushar dan beli sikit2 barang ...perut pun dah lapar jum makan MCD ...nyum..nyum...



Selepas tu perjalanan di teruskan untuk beli hiasan meja VIP ...mula nak beli vase yang nampak elegen tapi mahalnya semua..so saya pun cari yang murah-murah je pastu deco-deco sendiri...



nie iras2 saya punya centerpieces untuk meja VIP heheh....



nie pulak untuk anak sepupu saya yang jadi bridemaid ..
Damia & Sasha



Aduh lega rasenya dah settle benda2 kecil yang berlanjanya agak besar hehehe..nie ade lagi yang tak cukup misi seterusnya ke IKIE untuk beli lilin wangi..(ntak kenapa sy tetap nak beli kat IKEA walau kat kedai lain pun ade..ngade..ngade tul fia heheheh)


3 comments:

Sya Sakura said...

dkt SSF mmg byk yg cantik2 kan? Tapi byk jugak yg mahal.. tp cantik..

SUHAIDA said...

dah lame x pi SSf....emm..

Cik Puan Fia said...

sya sakura : mmg cantik tapi mahal lah..masa saya pergi hari tu dia buat sale setiap hari sabtu belian boleg beli barang yang dilist dgn harga RM 1 (barang2 yang dlm list semua cantik2 dan mahal tau...)

mizz sue : jum kita pergi nak...