Ting..Ting...

Tuesday, August 10, 2010

Naik Bukit Turun Bukit.........

Salam semua....

semua sihat ke..sy baru sempat nak update blog yang dah bersawang nie...minggu lepas tak sihat tapi dah pergi  klinik...mak ai lamanya duk kat klinik putrajaya..bertambah sakit bila tunggu turn..tapi tu adalah fenomena bila kita ke klinik kesihatan kan... (bukan boikot ok)

Kesakitan saya adalah sb saya baru balik dari kursus  KIK  di genting...4 hari di sana ..teramatlah memenatkan..nak tau nape..Kelas bermula dari pukul 8.30 sampai kul 11.30 ayayai..kepenatan yang amat sangat,,tak sempat nak bersuka ria di sana hehehe...jadi kawan2 saya buat-buat lah gembira sambil bersantai di beranda hahaha... Udara mmg nyaman sebab kat bukit kan...tapi saya de jumpa bunga raya warna pink dan kuning amazing betul..sy tak pernah jumpa bunga raya mcm tu tau...jakun lak kikiki, and ade bunga liar yang tumbuh kat tepi longkang hotel..ish..ish klu bunga kat tepi longkak umah kita dah lama mati rasenya...


Jom layan pic saya yang malu-malu kucing nie ye hehehe....



baru je sampai kat genting view dalam pukul 4.30 petang...ngantuk gak la time nie....



kelas dah bermula...kita gerak..gerakkan badan dulu...
(yang baju hijau tu bos, merah tu kameraman merangkap ahli group)



posing jangan dilupa hehehe....


nie tgh khusyuk wat keje sambil menghafal coz pasnie big bos datang nak tgk..gerun first time jadi presenter...suara jap kecik jap besar..kena perbaharui lagi nie...mujur my partner banyak pengalaman
(tunjuk ajar ku sifu )


kak zana & kak nurul yang sangat baik dan rela melayan kerenah saya huhuhu....


No comments: